Jako że utrzymanie wyśrubowanych standardów jakości w realizacji Państwa projektów tłumaczeniowych stanowi dla nas priorytet, efekty naszych działań powinny być przynajmniej satysfakcjonujące. Za takie uważamy wewnętrzne statystyki dotyczące uzasadnionych uwag ze strony naszych Klientów, które dotyczą zaledwie 0,8% wszystkich zamówień. Wynik ten jest dla nas sygnałem, że zmierzamy w dobrym kierunku, a także dodatkowym impulsem do dalszego utrzymywania poziomu świadczonych usług.

 

Co dzieje się z 0,8% zamówień, do których pojawiły się uwagi? Pragniemy zapewnić, że stworzony model rozpatrywania reklamacji nie skazuje na niepamięć zastrzeżeń Klienta, wprost przeciwnie – dążymy do znalezienia najszybszego i najbardziej korzystnego rozwiązania dla naszego Klienta, niejednokrotnie idącego w parze z satysfakcjonującą rekompensatą. Każdemu człowiekowi – nawet najlepszemu specjaliście, może zdarzyć się pomyłka. Nie traktujemy tego jako kłopotliwego problemu, lecz jako sposobność do lepszego zrozumienia Państwa oczekiwań, aby następnym razem zwrócić jeszcze większą uwagę na dopilnowanie każdego szczegółu.

urs

Zachowanie najwyższych norm jakości w procesie tłumaczenia oraz obsługi Klienta przez Alingua zostało potwierdzone certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 17100:2015 przyznanymi przez światowego potentata w swojej branży – Bureau Veritas.

Nasi klienci

Serdecznie dziękujemy za zaufanie, którym obdarzyli Państwo biuro tłumaczeń Alingua.
Dziękujemy za kolejny rok wspaniałej współpracy i jesteśmy pewni, że nasze wspólne działania związane ze SŁOWEM przełożą się na Państwa wymierne korzyści!

formularz wyceny

Przygotujemy wstępną wycenę już w 15 minut!

Wyślij Zapytanie
Top