Jakość i bezpieczeństwo

//

W dzisiejszym świecie biznesu, opartym na wysokiej konkurencyjności, Klienci oczekują od swoich kontrahentów spełnienia określonych standardów. Można bowiem podejmować decyzje zakupowe na podstawie:

1) zapewnienia: „Jesteśmy najlepsi, proszę nam zaufać”

lub

2) twardych, mierzalnych wyznaczników, jak m.in.:

  • zgodność ze standardami ISO
  • polityka bezpieczeństwa danych
  • autorski system zarządzania projektem
  • polisa odpowiedzialności zawodowej
  • technologie CAT zapewniające spójność kontekstową i terminologiczną
  • statystyki dotyczące poziomu satysfakcji Klienta
  • modele postępowania z wszelkimi uwagami
  • bezpłatne tłumaczenie próbne stanowiące punkt odniesienia do realizowanej usługi
  • weryfikowalne doświadczenie w realizacji wielu skomplikowanych projektów

Swoją ofertę kierujemy do Klientów zdecydowanie preferujących drugą ścieżkę podejmowania decyzji.

Realizując naszą misję, którą jest zapewnianie pełnej satysfakcji Klienta poprzez dostarczanie usług translatorskich najwyższej jakości, dbamy o to, aby nasi Klienci otrzymywali od nas dokładnie to, czego oczekują, a czasem nawet więcej.
W tym celu opracowaliśmy szereg wewnętrznych procedur i narzędzi gwarantujących odpowiednią jakość naszych usług oraz bezpieczeństwo danych Klientów Alingua.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami, które odpowiedzą Państwu na kluczowe pytanie:

dlaczego decydując się na współpracę z Alingua, mogą mieć Państwo pewność, że Państwa oczekiwania dotyczące jakości, bezpieczeństwa i standardów zostaną w pełni spełnione?

Nasi klienci

Serdecznie dziękujemy za zaufanie, którym obdarzyli Państwo biuro tłumaczeń Alingua.
Dziękujemy za kolejny rok wspaniałej współpracy i jesteśmy pewni, że nasze wspólne działania związane ze SŁOWEM przełożą się na Państwa wymierne korzyści!

formularz wyceny

Przygotujemy wstępną wycenę już w 15 minut!

Wyślij Zapytanie
Top